Monday, January 19, 2009

Orang Buat Baik Aku Nak Tolong

Sehari dua ni aku cam busy sangat lak. Padahal still dok depan laptop je pun tapi nak tulis blog sikit pun tak sempat. Dengan bepuluh email tiap hari pasal program advertising yg aku baru join tu wat penat je. Intenet lak slow bangang je 2-3 hari ni. Benda yang bole settle 1/2 jam jadi 2 jam. Blog ni senang je. Aku tulis je ape aku nak. Grammar ke tatabahasa ke lantak ler asal bole paham sudah. Untuk blog yg lain tu kena take care skit sebab audience aku worldwide dan ape yang aku tulis tu kena make sure betul dan meyakinkan. Kalo tulis ayat B.I tunggang langgang nanti takde orang baca lak.

By the way, Aku nak tolong promote Projek Tabung Ayam yang brader Joeperantau buat. Ape citer project ni? Untuk setiap lawatan, 1 sen akan dikumpulkan dan pada hujung bulan, duit itu akan didermakan kepada mana2 pihak yang layak menerima. So.. ape lagi.. go to that page la.. Tak payah kluar duit ape2 pun. Just go to that blog and read further information kalau nak tau lebih lanjut.

0 attacks:

Related Posts with Thumbnails

Nang it

  © Duan Says... The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP