Thursday, January 15, 2009

Ceria Ceria Ceria...

Hehehee.. Walaupun aku ada banyak lagi masalah besar yang belum selesai.. hari ni ceria sikit sebab ada orang invite aku jadi guess blogger kat site dia heheh. Tadi ada mamat US/India.. mana satu ntah.. invite aku join tech blog dia. Ooo rasa teruja beb. Yang aku bole berminat tu sebab dia cakap dia tu 5 digit blogger.. emm bole la aku try ligan skali. Kalo ada rezeki la kan. Aku pun tak mau la brag terlebih kat skarang ni. Baru invite je. Tak confirm pe lagi pun. Lepas ni kalau jadi baru la bole citer panjang2.

Aku ada tambah radio DesaFM kat blog ni semalam atas jemputan brader Fyruz ownew radio tu katenye.. Letak je la sebab dia pun link aku gak kat blog radio tu heheh.. Kalo tak link jgn harap la aku letak lagu ape2 kat blog ni. Bukannya ape.. kadang2 tu lagu2 tu wat lambat loading je.. Seb baik radio tu load cepat. Pasang ler kat blog u all.. Kalo tanak pasang pun takpe bole buka blog ni kalo nak dengar. U all bole request lagu so bila nk dengar the requested song tu buka la blog ni haha.. promote sakan..

Contest blog nampaknya berjalan dengan slow skit. Tapi ada jugak challenger. Tiap hari aku akan update current leader for the contest. Bagi yang baru sampai blog ni.. Kalo u all mau aku baca or visit blog u all dengan kerap.. pe lagi.. change link ler. Sebab only blog yang link kat sini je aku baca selalu. Bila nampak topic baru posted kat sitebar tu mesti aku try ushar nyer.. Kalo tak baca full pun paling kurang jenguk la jugak kan. Nak wat blog hopping pun jarang2 je.

6 attacks:

Anonymous,  January 15, 2009 at 6:42 PM  

senyum tuh sedekah..
hahah

zul January 16, 2009 at 12:21 AM  

duan.. pasal tagged yg u bagi tu, ramai tul yg kata tagged tu pelik, sbb ader soklan pelik.. soklan yg last skali...

nway, tagged tu dah wat ramai org tersenyum...senyummmmmm...

pink_butterfly January 16, 2009 at 12:36 AM  

kalau rama2 senyum, taman pon ikut senyum skali kan=)

Ridhuan January 16, 2009 at 1:02 AM  

Wah hari ni ramai orang senyum la hehe.. bagus3x..

zul.. kan kau dh tolong hg wat org senyum..

butterfly.. kalo rama2 senyum banyak la kumbang dtg nnt

OJENG January 16, 2009 at 3:53 PM  

senyum memanjang nampak.kah3x

Ridhuan January 16, 2009 at 6:15 PM  

seperti kata duwenk.. senyum kan sedekah

Related Posts with Thumbnails

Nang it

  © Duan Says... The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP