Monday, January 5, 2009

Cara Cover Malu Bila Jatuh

Kalo tersepak batu:
Jangan terus bangun,sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai lepas tu baru bgn bila takde orang nampak.

Kalo terjatuh beskal:
Cepat2 naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje2 buat lawak...

Kalo terjatuh tangga:
Terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

Kalo terjatuh dalam longkang:
Pungutlah sampah yang ada sambil marah2 dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka
anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

Kalo jatuh ketika nak naik bas:
Jeritlah kuat2.."oi! apa tolak2 ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

Kalo terjatuh di dpn bus stop:
Terus buat2 pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring terus sampai
malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin:
Tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...

3 attacks:

ujie January 5, 2009 at 11:54 AM  

ha..yang jatuh longkang tu..suka sangat ujie baca n3 tu ahaksss..penah jatuh longkong ee..malu2

eworque January 5, 2009 at 6:08 PM  

biasa la tu kalo jatuh. semua org penah jatuh kan

OJENG January 5, 2009 at 9:52 PM  

rasa cam aku penah je buat teknik jatuh lam longkang tue.wakaka

Related Posts with Thumbnails

Nang it

  © Duan Says... The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP