Wednesday, January 28, 2009

Layan Tag La Pulak

Semalam aku baca blog Encik Bean. Layan gak baca dia kena tag.. klakar je dia jawab.. baca punya baca.. sampai je kat bawah.. aik!! ada nama aku lak.. Pastu siang td baca lak blog Cik Rama2.. ade gak nama aku.. emm tag yang sama.. so dah jadi 2 pending tag. Wat jugak ler.. Lagipun aku rasa Bean dah merajuk tu aku tak jawab tag dia. Bukan takmo jawab cepat cuma a little busy with other thing ler.. Actually Cik Rama2 passing 2 tag skali ni.. tapi aku wat 1 je sebab yang lagi 1 tu memang no way aku bole jawab. Tak mampu..


Okay, here’s the rule: Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer. After that tag 7 people.

Soalan yang kena jawab:

1. The age of next birthday
sape tak nampak takleh tau

2. Places I'd like to visit
東京

3. A favourite place
the beaches.. very relaxing.. especially kat islands

4. A favourite food
pergh tengok tu.. aku sendiri pun tak tahan tgk gmbr ni.. aduhai..

5. A favourite thing
currently broken because of an accident.. :(

6. Nick name I had
nape gambar ni lak? watak komik ni pun nama Duan gak

7. A favorite color
putih itu bersih heheh..

8. College major
kalo tgk gmbr tu paham tak? well.. it's mechanical engineering

9. Name of my love
currently..compaq :( hope to have different answer to this soon

10. Hobby
aku lukis sendiri ni.. cantik tak?

11. A bad habit
the most worrying bad habit

12. My wishlist
restaurant :)
sebab nak terbang macam superman tak logik lak
keta ni sexy abis la.. feweet..

Then what? 7 orang beb nak kena tag pulak.. dah la lama betul aku nak siapkan tag tu.. sape eh?

1. Cik Ujie
2. Cik Helena
3. Cik Yana
4. Mr Sparky
5. Cik Fateen
6. Mr Khairil
7. Mr. Afiq

Nak list orang pun penat aku pikir.. haa sape rasa ada nama kat situ buat ler pulak..

6 attacks:

PJ selamba January 29, 2009 at 5:26 AM  

ades...tak dak nama aku...ampes! hehe

CikYana(",) January 29, 2009 at 9:46 AM  

tag ni bru nk wat:))
nnt cikyana wat eh

GADES MERAH JAMBU January 29, 2009 at 11:19 AM  

nnty faten uat..hehe..
suke bace tageed abg duan..hehe

ayie_helena January 29, 2009 at 2:22 PM  

hye duan...itew da jawab tag nie..yeeepii....sila bagi markah & komen membina..ngeee~~
have a niceday eaaaaa

KhairiL's January 29, 2009 at 9:44 PM  

susah woo nk bt tag mcm ni

zuhaimi zul January 30, 2009 at 3:23 PM  

nasib baik aku tak kena tag...

Related Posts with Thumbnails

Nang it

  © Duan Says... The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP