Tuesday, December 30, 2008

Banner Exchange and Link Exchange

Mula-mula malas nak wat banner, kalo link exchange biasa ok je tapi hari ni aku pun terjebak buat banner gak. Terpengaruh dengan EmahTimah sebab dia tak wat blog list cuma banner je so aku pun wat la jugak banner aku. Kalo sapa-sapa berminat nak buat banner exchange or link exchange cakap je. Kalau kat shoutbox tu aku tak reply.. post comment kat sini. Tapi untuk makluman anda semua. Walau sebesar mana pun banner anda, ianya akan tetep dikecilkan menjadi 120px width supaya muat kat sidebar aku tu. Dan bagi link exchange di My Blog List tu, walaupun beribu link yang ada, hanya 10 blog yang baru update je yang akan muncul. Sapa malas update dok bawah ler.

Ketelanjuran ini aku sertakan banner aku di sini besertakan html code yang boleh disalin dan ditampalkan di blog anda.

DuanSays


English translation available upon request :D

6 attacks:

Anonymous,  December 31, 2008 at 11:27 AM  

terima kasih promosikan nama saya.. terjebak utk kebaikan takpe.. jangan yang tak baik.. Salam Tahun Baru

Ridhuan December 31, 2008 at 2:03 PM  

biasa la tu. Kalo ade sapa2 wat posting menarik memang sy bagi credit.

Anonymous,  December 31, 2008 at 2:28 PM  

Assalamualaikum..hehehe...saya pon terjebak gak buat banners..tapi banners simple je la..sebab tak pandai flash...terima kasih kerana dah sudi masuk ke blog saya...harap dapat tukar tukar banners...banner anda telah saya pasang di blog saya...terima kasih

Ridhuan December 31, 2008 at 5:04 PM  

Thanks sweetalia, your banner shall be on my blog shortly

Anonymous,  December 31, 2008 at 5:52 PM  

keh keh keh thanks to u too..ye la..kang kita pepandai besau kan..ade lak yang marah sebab banner dia nampak tak cantik...hikhikhik!

Unknown January 6, 2009 at 1:45 AM  

bro ni request link exchangedi alamat http://braderdm.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails

Nang it

  © Duan Says... The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP