Thursday, November 20, 2008

Tercekik!!

Lepas makan tercekik ataupun belum makan lagi dah kena cekik. Maksud aku kat sini bukan tercekik sbb tulang ayam atau kambin tapi sbb harga mahal. Kita mesti la nak rasa masakan kedai lain gak kdg2 tu kan. Asyik dok pi kedai sama ja tiap hari bosan gak. Tapi bila try kedai menarik skit... bayar je.. pergh mahal giler. Kalo sedap betul xpe gak baru la nak complain pun pikir byk kali gak. Yang tak puas hati sbb rasa lebih kurang je ngan gerai kecik yg lagi murah. Service lak tak bagus. Tokey wat muka blagak je tak senyum lgsung. Camne la bisnes nak maju. Kadang2 tu kita dok lama pun xde sapa dtg amik order. Penah skali lps order tggu nasik tak sampai2.. air pun tak sampai gak.. apa lg blah ler. Mmg la lapar tp saja nak ajar skit org camtu. Ada kedai kat cni membe aku ada complain 2-3 kali aritu. Seb baik diorg dgr. Skrg service dah bagus. Dah jd 1 of my fave place.
Belum makan lg dah tercekik pun byk kali gak aku kena. Ada skali tu mentang2 kedai2 lain tutup... tinggal 1 je bukak.. letak mahal pun nk wat camne kan. Kita dh amik lauk mcm2 bila tunjuk kt tokey je kena la cekik. Rasa nak cekik je makcik tu.
Org kita pun mmg jenis tak complain kan.. sbb tu tokey2 ni slambe je. kalo la ada effort utk boycott or ajar skit dorg ni baru la hak pelanggan ni terjamin skit.

1 attacks:

~ HuSnA FaDziL~ November 20, 2008 at 1:00 PM  

hahahaha...!!
my 1st expression - takott..!! seram..!! with that image of org tercekik..hahahha...bila baca artikel...owwhh...igtkan pasal hantu ker..aper ker...hahahaha

Related Posts with Thumbnails

Nang it

  © Duan Says... The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP