Saturday, November 22, 2008

Nak naik tapi turun lak

Ape naik turun tu?? Berat aku ler.. Tapi aku tak sure lg sbb time aku nak timbang kat mesin fortune weight teller yg letak 2 kupang tu rosak lak. Dah lama aku tatau berat real aku. Tapi maximum penah aku sampai 55 je. Huh ringan giler. Cam berat pempuan. Pempuan pun ramai lagi berat dari aku. Yang sure seluar aku skrg semua dh longgar. Takkan berat naik lak kalo sluar longgar kan.

2 attacks:

~ HuSnA FaDziL~ November 27, 2008 at 2:56 AM  

hahahahahaha....!!!!
aduhaiii...pecah perut den...
huhuu...
berat 55..?? dah lebih kurg daa...
hikhik...
jgn risau bro..
lmbt laun nnt naik laa berat tu..
lagi stress pikir psl tu,lagi dia turun..
yg pntg,mkn makanan berkhasiat..!!
mitos konon mknan makanan berlemak cepat naik badan...karuttt...!!!

Related Posts with Thumbnails

Nang it

  © Duan Says... The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP